آیا پهپادها برای مدیریت بلایا ارزشمند هستند؟
 
 
Drones for Disaster Management
 
مدیریت بلایا: هر ثانیه ای که می گذرد مانند یک ابدیت است... هر کسری از ثانیه می تواند به معنای وضعیت "زندگی یا مرگ" باشد... علاوه بر این، در موقعیت های فاجعه، اولین پاسخ دهندگان اغلب خطرات تهدید کننده زندگی خود را تحمل می کنند. نیاز به نجات جان افرادی که در گرمای فاجعه گرفتار شده‌اند و در عین حال امنیت افرادی که در مأموریت نجات شرکت دارند نیز تضمین می‌شود. ما به یک راه حل آسان، مقرون به صرفه، سریع، کارآمد و مؤثر برای کمک به مدیریت بلایا نیاز داریم، یا به عبارت ساده، به پهپاد نیاز داریم!
 

یک بررسی بازار نشان می دهد که پهپادهای DJI بر بخش ایمنی عمومی تسلط دارند. بیش از 90 درصد از برنامه های پهپادهای واکنش به بلایا به پهپادهای DJI اعتماد دارند. پهپادهای DJI بیش از 940 روح را نجات داده اند، تأثیر زیادی در بیش از 551 حادثه نجات داشته اند، و در بیش از 39+ کشور مستقر شده اند - این تعداد در حال افزایش است.

در صورت وقوع فاجعه، داده های زمان واقعی بسیار مهم است. پهپادها می توانند بلافاصله پس از یک فاجعه بلند شوند و پاسخ دهندگان را با عکس، پخش ویدئوی زنده و مختصات GPS مجهز کنند. پهپادها می توانند بلافاصله پیامدهای یک فاجعه را ترسیم کنند. به همین ترتیب، پهپادها نیز می توانند با نقشه برداری از مناطق مستعد بلایای طبیعی به ما در آمادگی در برابر بلایا کمک کنند. این به تیم های واکنش به بلایا کمک می کند تا مناطق پرخطر را شناسایی کرده و طرح هایی را برای کاهش خسارات احتمالی اجرا کنند. بیایید کاربردهای مختلف هواپیماهای بدون سرنشین در مدیریت بلایای طبیعی را بررسی کنیم و در عین حال راه‌حل‌های پهپاد DJI را در برابر هر یک از نقاط درد شما مورد بحث قرار دهیم.

کاربرد پهپادها در مدیریت بلایا

  • ارزیابی موقعیت ها از راه دور
  • نقشه برداری مکان ها
  • جستجو و نجات
  • تحویل لوازم فوری
  • اطفاء حریق
  • قربانیان حمل و نقل هوایی
ارزیابی موقعیت ها از راه دور: هلیکوپترها راه حل اصلی ما برای تجزیه و تحلیل از راه دور موقعیت های اضطراری بودند. در این سناریو، یک خلبان و خدمه کوچک همیشه باید برای ارزیابی وسعت منطقه آسیب دیده، تعداد قربانیان آسیب دیده و غیره آماده ماموریت باشند. کل مراحل معاینه زمان و هزینه زیادی را صرف کرد و سلامت و ایمنی خلبان و اعضای خدمه نیز در خطر بود. این دقیقاً زمانی است که هواپیماهای بدون سرنشین وارد صحنه می‌شوند – هواپیماهای بدون سرنشین به چالش‌های ماموریت‌های هلیکوپترهای سرنشین دار سنتی می‌پردازند و در عین حال داده‌های بهتری را ارائه می‌دهند. پهپادها می توانند به پوشش از راه دور مناطق آسیب دیده کمک کنند و می توانند تقریباً فوراً مستقر شوند. هواپیماهای بدون سرنشین می توانند بینش سریعی را در اختیار شما قرار دهند و در عین حال ایمنی شما را نیز تضمین کنند.

نقشه برداری مکان ها: نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین هم قبل و هم در حین عواقب یک فاجعه مفید است. نقشه برداری از مناطق مستعد بلایای طبیعی در مقیاس بزرگ برای تلاش های مقابله با بلایا و اهداف بیمه بسیار ارزشمند است. پرسنل اورژانس می توانند از این اطلاعات برای کمک به هماهنگی فعالیت های جستجو و نجات استفاده کنند. در عین حال، شرکت‌های بیمه می‌توانند داده‌های موجود را با داده‌های پس از فاجعه مقایسه کنند تا شدت خسارات را به‌طور دقیق ارزیابی کنند و فرآیندهای خسارت را سرعت بخشند. پهپادها حتی می توانند دید 360 درجه از مناطق آسیب دیده از فاجعه را ارائه دهند و به امدادگران اجازه بازرسی جامع را می دهند. مهم‌ترین مزیت فناوری پهپاد، مکان GPS و مهرهای زمانی روی داده‌های گرفته شده است. این به ویژه برای مدیریت بلایا مفید است، زیرا شما یک نمایش بصری از منطقه، مکان و اطلاعات زمان دارید، که به دید و دسترسی بهتر ترجمه می شود. پهپادها همچنین می‌توانند با دوربین‌های قوی، نورافکن‌ها و غیره مجهز شوند که به نیروهای امدادی اجازه می‌دهد علائم گرما را پیدا کنند و سوژه‌های مورد علاقه را که با چشم غیرمسلح نامرئی هستند، شناسایی کنند.

 

جستجو و نجات: برخلاف سایر عملیات‌های ایمنی عمومی، عملیات جستجو و نجات به دلیل محدودیت‌های زمانی و شرایط زمین، پیچیده‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر هستند. علاوه بر این، کارشناسان باید در شرایط تهدید کننده زندگی کار کنند بدون اینکه حتی متوجه شوند که نتایج چگونه خواهد بود. بیشتر اوقات، امدادگران برای یافتن یا برقراری ارتباط با فرد گمشده با نیروهای طبیعت می جنگند - این می تواند به شکل پوشش گیاهی متراکم، زمین صعب العبور، شرایط آب و هوایی شدید و حتی تاریکی شب باشد. دقیقاً به همین دلیل است که ما به هواپیماهای بدون سرنشین نیاز داریم - برخلاف عملیات سنتی زمینی، هواپیماهای بدون سرنشین بسیار سریع هستند و به ما امکان می‌دهند در اولین فرصت به مناطق مأموریت برسیم. علاوه بر این، آنها مجهز به حسگرهای قوی برای دید بهتر اجسام زمینی هستند. در نتیجه، پاسخ دهندگان می توانند به راحتی منطقه جستجو را نقشه برداری کنند و تمام مناطق بالقوه ای را که ممکن است قربانی (ها) در آن قرار داشته باشند شناسایی کنند. به عنوان مثال، در جریان یک حادثه آتش سوزی اخیر در برج Abbeco در شارجه، نیروی پلیس شارجه هواپیماهای بدون سرنشین را برای ردیابی ساکنان محبوس در ساختمان در حال سوختن مستقر کرد و خدمه اورژانس را برای نجات آنها به سرعت فرستاد. به همین ترتیب، پهپادهای مجهز به بلندگو و چراغ‌های جلو در این زمینه مزیت بیشتری دارند. یک قربانی می تواند شناسایی شود و امدادگران حتی می توانند دستورالعمل هایی را به مردم ارائه دهند.

 

تحویل لوازم فوری: هنگامی که یک فاجعه رخ می دهد، این احتمال وجود دارد که قربانیان مجبور شوند چندین روز بدون غذا، آب، دارو یا این گونه وسایل مورد نیاز مبارزه کنند. هواپیماهای بدون سرنشین در این شرایط برای ارائه سریع نیازهای اولیه مفید هستند. لوازم اضطراری شامل کمک‌های اولیه، داروهای سریع‌الاثر و ابزارهای کوچک کمکی مانند طناب و چراغ قوه است.

 

حمل و نقل هوایی قربانیان و بازماندگان: مهمترین راه برای امداد رسانی در هنگام بلایای طاقت فرسا و غیرمنتظره کمک به مجروحان و مجروحان است. علاوه بر تهیه دارو و غذا، پهپادها می توانند تلفات انسانی را نیز در مناطق درگیری منتقل کنند. پس از انتقال با هواپیما، کمک های اولیه فوری برای کاهش درد مجروح ارائه می شود که از نظر هزینه، زمان و سایر پارامترها بسیار موثر است.

 

اطفاء حریق: وقوع آتش سوزی یکی از رایج ترین اتفاقات در طول یک فاجعه است. با این حال، چه طبیعی و چه ساخته دست بشر، پیشرفت‌های آتش‌سوزی به همان اندازه برای نوع بشر، گیاهان و جانوران خطرناک هستند، و مشاهده می‌شود که اقدامات برای اطفای حریق زمان‌بر، کار فشرده، خطرناک و دست‌وپاگیر است. این زمانی است که پهپادها به عنوان یک راه حل بی نظیر عمل می کنند. پهپادها می توانند بدون زحمت در شرایط آب و هوایی نامناسب به اطراف پرواز کنند و به طور موثر آب پاشیده یا مواد بازدارنده آتش را رها کنند، که به معنای مقاومت در برابر وقوع یا گسترش آتش سوزی است. علاوه بر این، پهپادها با سیستم‌های ارتباطی می‌توانند با آتش نشانان زمینی و مرکز فرماندهی ارتباط برقرار کنند و به آن‌ها در مدیریت مؤثر آتش‌ها کمک کنند.

Police Drones

مطالعه موردی: ماموریت بازیابی فاجعه با پهپاد

در اینجا داستان این است که چگونه FEDS، یکی از معدود ارائه دهندگان راه حل های پهپاد دارای گواهینامه ISO در جهان، به بازیابی بلایای شهری و تلاش های کاهش کمک کرده است.

در 4 آگوست 2020، مقدار زیادی نیترات آمونیوم ذخیره شده در بندر بیروت، پایتخت لبنان، منفجر شد و حداقل 218 نفر را کشت و 7500 نفر را مجروح کرد و حدود 300000 نفر را آواره کرد. این انفجار به خانه های تا ده کیلومتری آسیب رساند. بررسی مناطق آسیب دیده برای تسهیل پروژه های امداد و بازسازی ضروری بود.

Drones for Disaster Management

 

به طور سنتی، اگر شما نیاز به گرفتن این داده ها داشتید، باید با یک هواپیمای سرنشین دار یا ماموریت هلیکوپتر همراه با خدمه پیاده پرواز کنید. این دوباره به عنوان یک فرآیند بسیار وقت گیر، منابع و تجهیزات فشرده تبدیل می شد. با این حال، کل مفهوم با راه حل های پهپاد تغییر کرد. تنها با شش پرواز، تیم FEDS کل مناطق 6 کیلومتر مربعی را در عرض چهار ساعت نقشه برداری کرد و حدود 4000 تصویر گرفت. سپس این داده ها را با استفاده از Pix4Dcloud پردازش کردیم تا تصمیمات سریع و آگاهانه تری برای این وضعیت بحرانی داشته باشیم. با استفاده از پروژه های بررسی و نقشه برداری، نتایج سریع تری دریافت می کنید و در عین حال ایمن تر و دقیق تر هستید. ناگفته نماند مدیریت بلایا. فراهم کردن دسترسی به داده های سریع و دقیق می تواند تفاوت بزرگی در چنین شرایط بحرانی ایجاد کند.

 

پهپادهای DJI برای مدیریت بلایا

DJI Mavic 3 Enterprise Series

DJI سری کاملاً جدید Mavic 3 Enterprise - DJI Mavic 3E و DJI Mavic 3T را معرفی کرده است - که معیارهای جدیدی را برای عملیات پهپادهای تجاری سبک وزن، فشرده و قدرتمند تعیین می کند. این سری از پهپادهای بسیار ساده و جمع و جور را می توان با یک دست کنترل کرد و در یک لحظه به کار گرفته شد – که به تصمیمات سریعتر و آگاهانه تر در طول ماموریت های حیاتی تبدیل می شود.

Mavic 3E در درجه اول برای عملیات نقشه برداری و نقشه برداری کارآمد، با بهبود عملکرد در شرایط کم نور در نظر گرفته شده است. در حالی که Mavic 3T برای عملیات هوایی، به ویژه در آتش نشانی، جستجو و نجات، بازرسی و عملیات شبانه طراحی شده است. ویژگی برجسته این پهپاد دوربین حرارتی آن است که از اندازه‌گیری دمای منطقه، هشدارهای دمای بالا، پالت‌های رنگی و ایزوترم پشتیبانی می‌کند تا به متخصصان کمک کند نقاط داغ را پیدا کنند و تصمیمات سریع و آگاهانه‌تری بگیرند. علاوه بر این، این پهپادها با بلندگوها، پشتیبانی از تبدیل متن به گفتار و حلقه زدن سازگار هستند. این به نوبه خود، کارایی عملیات جستجو و نجات شما را افزایش می دهد.

DJI Mavic 3 Enterprise Series

 

Mavic 2 Enterprise Advanced

مهمترین مزیت Mavic 2 Enterprise Advanced این است که کوچک و سبک وزن هستند و به سرعت قابل استفاده هستند. اساساً پهپادهای سری Mavic 2 Enterprise اولین راه‌حل‌های واکنش برای کنترل سریع موقعیت‌ها هستند. M2EA می تواند در آب و هوای مناسب برای جستجوهای اولیه سریع مستقر شود. حسگر بصری پیشرفته M2EA و افزایش تعداد پیکسل ها نسبت به نسل های قبلی خود یک مزیت بزرگ است. توانایی بزرگنمایی بیشتر از سایر پهپادهای Mavic 2 Enterprise به ما این امکان را می دهد که زمین بیشتری را پوشش دهیم و بدون نیاز به آوردن پهپادها به ارتفاعات پایین تر، بیشتر روی زمین بپوشیم و بزرگنمایی کنیم. سنسور حرارتی 640 x 512 پیکسل، M2EA را با سایر حسگرهای حرارتی مانند H20T و XT2 که برای پهپادهای بزرگتر مانند M300 RTK طراحی شده است، برابری می کند.DJI Mavic 2 Advanced Enterprise

 

DJI M300 RTK

DJI Matrice 300 RTK بدون شک یک نیروگاه فناوری پهپاد است. DJI M300 RTK دارای استاندارد IP45 است و در برابر رطوبت، باد و دماهای شدید مقاوم است و این ماموریت را حتی در آب و هوای غیرقابل پیش بینی ممکن می کند. به همین ترتیب، پرواز چشمگیرتری را نیز به ما می دهد، و آن را برای جستجوهای طولانی مدت، به ویژه در مناطق روستایی بزرگ، ایده آل می کند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه M300 RTK دوام و استقامت آن است. به عنوان مثال، میانگین سرعت باد در بادخیزترین زمان سال - بیش از 9.2 متر بر ثانیه است. همانطور که گفته شد، تلاطم و سرعت باد تا 11.97 متر بر ثانیه بر DJI M300 RTK تأثیری نخواهد گذاشت. و مهمتر از همه، قبل از شارژ مجدد M300، که حداکثر زمان پرواز آن 55 دقیقه است، زمان کافی برای تکمیل ماموریت شما وجود خواهد داشت. DJI Matrice 300 RTK با ردیابی هوشمند و ویژگی‌های پیشرفته اپراتور دوگانه، به خلبانان اجازه می‌دهد تا به جای نگرانی در مورد کنترل پهپاد، آگاهانه‌تر بر روی مأموریت خود تمرکز کنند. علاوه بر این، با M300 RTK، اپراتورها مجبور نیستند زمان خود را برای تصمیم‌گیری در مورد بهترین بار برای یک ماموریت تلف کنند. می تواند تا سه محموله را به طور همزمان با وزن کلی 9 کیلوگرم حمل کند.

DJI M30T

DJI M30/M30T دارای رتبه IP55 است – بالاترین پهپاد دارای رتبه IP که DJI تا کنون منتشر کرده است. علاوه بر این، بزرگترین مزیت DJI M30/M30T طراحی بسیار فشرده و تاشو آن است. در مورد پهپادهای سازمانی، ممکن است برای فشار دادن پهپاد در صندوق عقب خودرو به کمک نیاز داشته باشیم. اما حدس بزنید چی؟ M30 حتی می تواند برای یک کوله پشتی هم جا شود! در نتیجه، اپراتورها مجبور نیستند انرژی یا زمان خود را برای فهمیدن نحوه حمل و نقل پهپاد تلف کنند. و این حمل و نقل راحت M30/M30T باعث صرفه جویی در زمان می شود.

M30/M30T می‌تواند به فضاهای کوچک پرواز کند، چیزی که قبلاً توسط پهپادهای سازمانی غیرقابل دسترسی بود. دید پیشرفته ارائه شده توسط سری M3O آنها را برای ماموریت های جستجو و نجات باورنکردنی می کند. در مقایسه با M300 RTK، M30 زمان پرواز کمی کمتر از 41 دقیقه دارد. با این حال، نیمی از وزن M300 است و دارای رتبه IP بهبود یافته و مقاومت در برابر باد تا 15 متر بر ثانیه است. M30 برای خدمات اضطراری طراحی شده است - ادغام قدرت و قابلیت حمل! بنابراین راه درست درک M30 به عنوان یک پله برقی عملیاتی است، یک راه حل عالی در سطح ابتدایی که به جای جایگزینی برای پهپادهای فعلی، افزودنی ارزشمند به ناوگان پهپادهای موجود ارائه می دهد.

DJI M30 performing OHTL grid Inspections

اکنون اجازه دهید چند بار قدرتمند - H20N، H20T، L1 و P1 - که با DJI M300RTK برای ایمنی عمومی شگفت‌انگیز هستند، مورد بحث قرار دهیم:

DJI Zenmuse H20N

DJI Zenmuse H20N کاملاً جدید یک محموله فوق العاده قدرتمند است که عملیات در نور کم را بدون دردسر تسهیل می کند. دارای سنسورهای نور ستاره دو کارآمد (زوم و عریض) است که آن را برای سناریوهای کم نور بهترین گزینه می کند. این به اپراتورها اجازه می دهد تا منابع نوری کمتر از 0.0001 لوکس را تشخیص دهند - بسیار فراتر از آنچه که چشم انسان می تواند ببیند. نمای دوتایی همگام‌سازی شده، نوآوری اصلی است که H20N را از بقیه رقبای خود متمایز می‌کند. همانطور که از نام آن پیداست، زوم تقسیم صفحه همگام شده به اپراتورها اجازه می دهد تا زوم را بین دوربین های دید در شب حرارتی و نور ستاره ای به طور همزمان همگام کنند. در نتیجه، کاربران می توانند به طور همزمان هر دو تصویر را مقیاس بندی کنند و آنها را قادر می سازد تا جزئیات را در کنار یکدیگر در طول هر ماموریت حیاتی مقایسه کنند. علاوه بر این، توانایی H20N برای انجام ماموریت‌های شبانه، دوام و انعطاف‌پذیری شگفت‌انگیز آن، و ویژگی‌های ذکر شده در بالا، آن را بدون شک بهترین انتخاب برای ابتکارات مدیریت بلایا، در میان بسیاری از عوامل، می‌سازد.

 
DJI Zenmuse H20N

DJI Zenmuse H20T

DJI Zenmuse H20T یک محموله قدرتمند چند سنسوری است که کارایی ماموریت را دوباره تعریف می کند. H20T یک انتخاب محبوب در مورد محموله های حرارتی است. این یک دارایی با ارزش در ناوگان شماست که در هنگام مدیریت بلایا، به ویژه در صورت وقوع آتش سوزی، شگفتی هایی انجام می دهد. این می تواند به مکان یابی آتش هایی که هنوز از بیرون آشکار نیستند کمک کند. می تواند به دیدن دود و گرد و غبار کمک کند و حتی به یافتن افراد گرفتار کمک کند.

شما فقط می توانید روی یک نقطه از کنترل کننده ضربه بزنید تا دمای سطح را در زمان واقعی دریافت کنید. به همین ترتیب، شما همچنین می توانید یک منطقه را برای مشاهده کمترین، بالاترین و متوسط دما در منطقه انتخاب شده انتخاب کنید. زمانی که دمای اجسام از مقادیر هشدار از پیش تعیین شده شما بیشتر شود، در DJI Pilot به شما اطلاع داده می شود. همچنین می‌توانید باند خاصی از دما را تجسم کنید تا ببینید چه چیزی مهم‌تر است. به همین ترتیب، می توانید رنگ های اعمال شده روی داده های حرارتی را بر اساس راحتی خود تغییر دهید.

AI Spot-Check باعث می شود H20T از بقیه رقبای خود متمایز شود. با H20T، می‌توانیم بازرسی‌های دوره‌ای را خودکار کنیم و نتایج را به‌طور مداوم ضبط کنیم. به همین ترتیب، هوش مصنوعی آنبورد سوژه از پیش علامت‌گذاری شده را حتی در ماموریت‌های خودکار بعدی تشخیص می‌دهد. بازرسی مجدد یا دور دیگری از گرفتن سوژه دیگر دردسرساز نیست. هر زمان که بخواهید دوباره بررسی کنید، دوربین به طور خودکار عکس را بر اساس سوژه از قبل علامت‌گذاری شده به‌طور کامل قاب می‌کند. به همین ترتیب، با قابلیت Smart Track H20 T، کاربران می‌توانند با قاب‌بندی خودکار عکس‌ها بر اساس سوژه از قبل علامت‌گذاری‌شده، اشیاء متحرک را شناسایی و ردیابی کنند و در عین حال مکان پویا سوژه را همگام‌سازی کنند.

DJI Zenmuse H20T

DJI Zenmuse L1

در حالی که سایر محموله‌ها ممکن است ابرهای نقطه اصلی را در زمان واقعی نشان دهند، L1 یک ابر نقطه واقعی را در زمان واقعی به شما می‌دهد. این به اپراتورهای هواپیماهای بدون سرنشین بینش سریعی را در هنگام حضور در سایت ارائه می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا در موقعیت‌های حیاتی ماموریت، سریع‌تر و با آگاهی بهتر تصمیم بگیرند. علاوه بر این، L1 محدودیت دید را از بین می برد و به مقامات اجازه می دهد تا داده ها را در انبوه شب و حتی از طریق پوشش سایبان جمع آوری کنند. دیگر منتظر شرایط آب و هوایی بکر نیستید - Zenmuse L1 زمانی که شما آماده هستید آماده است! L1 دارای رتبه IP54 است، به این معنی که می توان آن را در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند برف، دود، مه یا حتی در شب کار کرد. توانایی پرواز و گرفتن داده ها حتی در تاریکی، همراه با ویژگی LiveView، Zenmuse L1 را به گزینه ای ایده آل برای اجرای قانون و نجات اضطراری تبدیل می کند.

 

DJI Zenmuse L1 payload

DJI Zenmuse P1

P1 بزرگترین حسگر تصویر DJI با بالاترین وضوح است. شاتر جهانی جدید P1 می تواند به سرعت 1/2000 ثانیه دست یابد و ما را قادر می سازد تا تصاویری با جزئیات با اعوجاج مطلقاً صفر، حتی در سرعت های بالا ثبت کنیم. علاوه بر این، سنسور فول فریم می‌تواند هر 0.7 ثانیه یک عکس بگیرد و کارایی و دقت باورنکردنی را در حین پرواز سریع ارائه می‌کند و نرخ ثبت اطلاعات را بهبود می‌بخشد. P1 و DJI M300 RTK duo پنج برابر سریع‌تر از DJI Phantom 4 RTK داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند و این ترکیب را به ویژه برای موقعیت‌های اضطراری موثر می‌سازد. علاوه بر این، با حالت Smart Oblique Capture P1، گیمبال آن به‌طور خودکار می‌چرخد تا هنگام پرواز در مسیر پرواز، از هر زاویه‌ای که می‌خواهیم عکس بگیرد. P1 7.5 کیلومتر مربع را در یک روز پوشش می دهد و برای نقشه برداری در زمان مدیریت بلایا ایده آل است.

 

DJI Zenmuse P1

ماموریت آماده برای نجات جان؟

هنگامی که تنها ثانیه ها می توانند به معنای تفاوت بین زندگی و مرگ باشند، پهپادها می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند - "پهپادها به معنای واقعی کلمه می توانند زندگی ها را نجات دهند!" آیا می خواهید هر یک از این محموله ها یا پهپادهای قدرتمند را به ناوگان خود اضافه کنید؟ با خیال راحت با مرکز هواپیماهای بدون سرنشین تماس بگیرید تا این نجات دهنده ها را به ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین خود اضافه کنید. کارشناسان ما می توانند شما را در کل فرآیند راهنمایی کنند، از مشاوره گرفته تا کمک به شما در یافتن پهپاد مناسب، آموزش کارکنان و پشتیبانی از کل تیم شما برای دستیابی به برتری در عملیات هواپیمای بدون سرنشین.