در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد به روز رسانی سیستم عامل جدید DJI M300 RTK بدانید

 
DJI M300 RTK Drone the best inspection drone

 

یک سال و نیم عالی از عرضه M300 RTK می گذرد. ما به سرعت ناوگان بازرسی در فضای باز را به M-300 ارتقا دادیم تا قابلیت اطمینان و دقت بازرسی هواپیماهای بدون سرنشین خود را بهبود بخشیم. بنابراین ما نسبتاً هیجان‌زده هستیم که بدانیم این به‌روزرسانی میان‌افزار جدید DJI M300 RTK چه پیشرفت‌های بیشتری در ایمنی و عملکرد به همراه دارد.

 

به روز رسانی آفلاین!

بله شما آن را درست خواندید. پس از اینکه M-300 خود را به V3 به‌روزرسانی کردید، هر به‌روزرسانی میان‌افزار آینده می‌تواند بدون اتصال فعال انجام شود. شما فقط باید بسته به روز رسانی را از وب سایت رسمی DJI دانلود کنید و آن را روی یک کارت SD یا دیسک ذخیره کنید و فقط آن را به کنترلر، پهپاد یا حتی محموله خود وصل کنید.

ویژگی جدید: حالت های امنیتی شبکه

بسته به نیاز شما، اکنون می توانید بین سه حالت شبکه با افزایش پروتکل های امنیتی جابجا شوید. شما "حالت استاندارد" را دارید که هیچ محدودیتی اعمال نمی کند، و به دنبال آن "حالت شبکه محدود" که فقط نقشه ها، داده های RTK و پخش زنده را منتقل می کند. در نهایت، شما «حالت داده‌های محلی» را دارید که می‌توانید آن را به عنوان «حالت هواپیما» در نظر بگیرید 

حالت های امنیتی شبکه
 

 

کارت های SD خود را رمزگذاری کنید

اکنون می توانید کارت های SD خود را با کدهای امنیتی مانند رمزگذاری AED ایمن کنید. هنگامی که کارت SD را رمزگذاری کردید، باید هر بار که M-300 بوت می شود، عبارت عبور را وارد کنید.

تمام داده های دستگاه را حذف کنید

DJI حذف گزارش‌های داخلی فعالیت‌های پهپاد را از پهپاد، کنترل از راه دور و محموله‌ها برای ما آسان‌تر کرده است. فرض کنید گزارش‌های پرواز را روی سرور DJI ذخیره کرده‌اید، می‌توانید درخواستی برای پاک کردن آن‌ها نیز برای آنها ارسال کنید!

 

کارت SD رمزگذاری شده
 

حالت پانوراما در سری H20

آیا می خواهید پانوراماهای سریع در صورت تقاضا داشته باشید؟ خوب، DJI به شما این امکان را داد که با کلیک یک دکمه، پانورامای تمام صحنه را ثبت کنید. گرفتن پانوراما حدود یک دقیقه طول می کشد، اما مطمئناً به کسب آگاهی از موقعیت کمک می کند.

حالت پانوراما در سری H20

بعد از اینکه M-300 را به V3 به‌روزرسانی کردید، دفعه بعد که پرواز کردید، مانور دادن به پیچ‌های صاف در اواسط پرواز برایتان آسان‌تر خواهد بود. این ویژگی به طور خودکار Roll را با چرخش به Yaw اضافه می کند و نیازی به هماهنگ کردن دستی هر دو دسته کنترل را از بین می برد.

بالا بردن سقف

برای آن ماموریت های ارتفاع بالا، حداکثر ارتفاع M-300 از 500 متر به 1500 متر افزایش یافته است. با این حال، در نزدیکی فرودگاه ها، قفل ارتفاع ممکن است کاهش یابد.

نتیجه پاناروما با یک ضربه

 

سیستم مدیریت سلامت

این به‌روزرسانی استفاده از HMS بصری DJI را برای شما آسان‌تر می‌کند و M-300 خود را نگه می‌دارد. اما اکنون، از HMS می‌توانید مستقیماً به برنامه تعمیر و نگهداری DJI و شرکت DJI Care دسترسی داشته باشید.

بازگشت به خانه بهینه شده

دفعه بعد که M-300 در حین بازگشت به خانه با مانعی مواجه شد، خلبان را وادار می کند تا کنترل دستی را به عهده بگیرد و به طور خودکار از RTH خارج می شود. اگر خلبان بخواهد کنترل را به عهده بگیرد و در هر نقطه از RTH خارج شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که میله های کنترلر را در جهت مخالف حرکت دهید.

بهینه سازی دقیق

مسافت یاب سری H20 برای اپراتورها یک موهبت است. اما با به‌روزرسانی جدید در V3، اپراتورها اکنون می‌توانند چندین Pin Point را رها، ویرایش و مدیریت کنند و حتی یک PinPoint را به عنوان نقطه اصلی تعیین کنند.