فواید اسپری پهپادها چیست؟ کاوش در DJI Agras

 
DJI Agras T30 spray farming

 

پهپادهای سنجش از دور حدس و گمان را از کشاورزی حذف می کنند. آنها اطلاعات دقیقی از محصولاتتان در اختیار شما قرار می دهند. سپس می توانید از این داده ها یا دانش برای تخصیص کارآمد منابع استفاده کنید. پهپادها ابزار مورد علاقه برای به دست آوردن این داده ها هستند، اما کاربرد کمتر شناخته شده پهپادها توانایی عمل بر روی این داده ها است. این پهپادها به «پهپادهای اسپری کننده» یا پهپادهای کشاورزی معروف هستند. بیایید DJI Agras را بررسی کنیم.

 پاشش پهپادها آنقدرها هم که از نامشان پیداست ساده نیست. بله، وظیفه اصلی آنها سمپاشی آفت کش ها، کودها و بذرها است. اما آنها ماشین‌های هوشمند و پیچیده‌ای هستند که کارایی منابع و زمان را به روش‌های هوشمندانه‌ای بهبود می‌بخشند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه DJI Agras T30 و T10 کشاورزی را هوشمندتر می کند.

DJI P4 Multispectral drone

DJI Phantom 4 RTK می تواند برای جمع آوری داده های کشاورزی چندطیفی استفاده شود

خود مختار

برای شروع، آنها نیازی به کنترل دستی ندارند. شما فقط منطقه تعیین شده مزرعه را تعیین می کنید، و آنها پرواز می کنند و شروع به سمپاشی می کنند. علاوه بر این، پهپاد از میزان بار خود آگاه است. بنابراین هنگامی که آنها نیاز به پر کردن مجدد آفت کش / کود / بذر دارند، به طور خودکار در ایستگاه زمینی متوقف می شوند. پس از پر شدن مجدد، آنها به ماموریت خود ادامه می دهند. پهپاد حتی می تواند به صورت خودکار لبه را جارو کند. حالت مسیر هوشمند DJI حتی مسیرهای پرواز را برای شما ایجاد می کند.

سیستم رادار کروی

T30 و T10 مجهز به رادار کروی هستند که می تواند موانع را در همه جهات تشخیص دهد. اکثر پهپادها دارای حسگرهای موانع جهت دار هستند، اما نقاط کور نیز دارند. سیستم رادار کروی DJI نقاط کور را از بین می برد و حتی می تواند درختان بلند، خطوط برق و سایر موانع را بدون توجه به تداخل گرد و غبار و نور تشخیص دهد. سیستم رادار کروی T30 و T10 را فوق العاده ایمن می کند.

بهره وری منابع

می‌توانید به پهپاد دستور دهید تا سرعت جریان دقیقی را دنبال کند که تضمین می‌کند کل مزرعه شما به طور یکنواخت اسپری می‌شود. از طرف دیگر، اگر می‌خواهید رویکرد مشروط‌تری داشته باشید، می‌توانید از DJI’s Spreading System 3.0 استفاده کنید. سیستم گسترش جدید DJI از پخش متغیر پشتیبانی می کند که با نیازهای خاص مزرعه تنظیم می شود. این تضمین می کند که هیچ اتلاف منابع وجود ندارد. در اصل با دادن سطح بهینه کودها، آفت کش ها و موارد دیگر به مزرعه خود، عملکرد را بهبود می بخشید.

تکنیک هدف گیری شاخه

همه گیاهان اندازه یا شکل یکسانی ندارند، پس چرا باید زاویه گسترش پهپاد یکسان باشد؟ به عنوان مثال، باغ های میوه دار بلندتر از محصولات زراعی شما هستند و باید از زاویه دیگری سمپاشی شوند. Agras T30 شما را پوشش می دهد، پهپاد می تواند زاویه اسپری را به پیکربندی باغ تغییر دهد و به گونه ای بهینه تر گیاهان را اسپری کند.

دوربین دوگانه FPV

هر دو DJI Agras T30 و T10 مجهز به دوربین های FPV در جلو و عقب هستند. این دوربین‌ها به شما آگاهی بیشتری نسبت به موقعیت می‌دهند و اطمینان می‌دهند که پهپاد همیشه امن‌تر است. همچنین به شما امکان می دهد وضعیت پرواز را بررسی کنید. با بهبود دید و کنترل در طول ماموریت ها، می توانید ایمنی و قابلیت اطمینان ماموریت ها را بهبود بخشید.

مقاوم در برابر آب، گرد و غبار و خوردگی

شما می توانید مزارع را به طرق مختلف توصیف کنید، اما تمیز یکی از آنها نیست. آنها می توانند گرد و غبار، کثیف و مرطوب باشند. همانطور که ابزارها در یک مزرعه در پایان روز نیاز به شستشوی خوب دارند، پهپادها نیز نیاز به شستشوی خوب دارند - به خصوص هنگام تعویض بین آفت کش ها و کودها در محموله. در گذشته، ما مجبور بودیم خود را به دمنده‌های هوا و تعویض ملایم محدود کنیم، اما DJI Agras T30 و T10 دارای استاندارد IP67 هستند و ضد خوردگی هستند. بنابراین اکنون می‌توانید با خیال راحت پهپاد را در محیط‌های چالش‌برانگیز کار کنید و حتی در پایان آن را به خوبی شستشو دهید.

سمپاشی پهپادها در کشاورزی

افزایش پهپادها در کشاورزی به کشاورزان این امکان را داده است که بدون استفاده از کود یا آفت کش بیشتر، عملکرد خود را افزایش دهند. این امر سپس میزان منابعی را که باید در کشاورزی مصرف شود کاهش می دهد. پهپادها می توانند قبل از اقدام بر روی اطلاعات، محصولاتی را که نیاز به کوددهی یا سمپاشی دارند، نقشه برداری کنند.

این افزایش راندمان اغلب برای کشاورزان بسیار مهم می شود، به ویژه در کشاورزی (دومین مصرف کننده بزرگ آب)، که در آن منابع محدود است و قیمت ها بر این اساس افزایش می یابد.

با استفاده از پهپادها، کشاورزان می توانند در درازمدت در پول خود صرفه جویی کنند و محصول خود را افزایش دهند. پهپادها همچنین می توانند با به حداقل رساندن میزان آفت کش مورد استفاده به کاهش اثرات زیست محیطی کشاورزی کمک کنند. به این ترتیب پهپادها یک فناوری دوستدار محیط زیست هستند. این امر عملکرد محصول را بهبود می بخشد و میزان منابع مورد نیاز برای کشاورزی را کاهش می دهد. پهپادها همچنین به کشاورزان کمک می کنند تا با صرفه جویی در زمان ارزشمند در بررسی زمین های کشاورزی، هزینه های تولید خود را کاهش دهند.

هنگامی که صحبت از استفاده از پهپادها در کشاورزی می شود، مهم است که توانایی آنها برای عمل بر روی داده هایی که جمع آوری می کنند در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، پهپادهای کشاورزی می توانند محصولات را با دقت بالایی کود و سمپاشی کنند. این امکان استفاده بهتر از منابع و در نهایت بهبود تولید محصول را فراهم می کند. بنابراین تولید مزرعه خود را با یک پهپاد اسپری بهبود دهید! هنوز قانع نشدی؟ برای تنظیم یک نسخه نمایشی رایگان با ما تماس بگیرید.