ابزار جدید Precision Farming – The Mavic 3 Multispectral
 
The Mavic 3 Multispectral flying over a field
 

پهپاد چندطیفی جدید Mavic 3 یک تغییر دهنده بازی برای کشاورزان، کارگران کشاورزی و دانشمندان محیط زیست است. مجهز به دوربین ویژه ای است که می تواند در طیف مادون قرمز نزدیک ببیند و به کاربران اجازه می دهد چیزهایی را ببینند که نمی توانند با چشم غیر مسلح ببینند. دوربین چند طیفی را می توان برای شناسایی تنش محصول، شناسایی هجوم آفات و ردیابی سطح آب استفاده کرد. با استفاده از این پهپاد، کشاورزان می توانند عملکرد خود را بهبود بخشند و هزینه های خود را کاهش دهند


Mavic 3 Multispectral مجهز به سنسور 20 مگاپیکسل، 4/3 CMOS و سنسور چند طیفی 4×5 مگاپیکسل، به شما توانایی تجزیه و تحلیل رشد محصول و مدیریت مزارع خود را با داده های دقیق که منجر به تصمیم گیری های دقیق می شود، می دهد. این پهپاد را برای کاربردهای کشاورزی ایده آل می کند. این پهپاد همچنین دارای زمان پرواز طولانی تری نسبت به هواپیمای قبلی خود (43 دقیقه) است که باعث می شود آن را حتی همه کاره تر کند. یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده Mavic 3 Multispectral سیستم جلوگیری از موانع است. این سیستم از حسگرهایی برای شناسایی و اجتناب از موانع استفاده می کند. این یک ویژگی ایمنی عالی است که به ایمن نگه داشتن پهپاد در پرواز کمک می کند.

با افزایش زمان پرواز و سیستم های اجتناب از موانع، Mavic 3 Multispectral به طور منحصر به فردی برای مقابله با محیط های چالش برانگیز و ارائه داده های موثر مجهز شده است.

 
 
image shows the split screen view provided by the Mavic 3 Multispectral, on the left is the NDVI (Multispectral) feed and on the right is the RBG feed
Splitscreen view

Mavic 3 Multispectral را می توان برای کاربردهای مختلف استفاده کرد. یکی از محبوب ترین برنامه ها نقشه برداری باغ است. این نرم افزار می تواند به کشاورزان کمک کند تا سلامت محصول را بهتر ارزیابی کنند. این پهپاد همچنین می تواند برای هدایت برنامه های کاربردی با نرخ متغیر استفاده شود. این یک ویژگی عالی برای کشاورزانی است که می خواهند مطمئن شوند که از مقدار صحیح کود یا آفت کش استفاده می کنند. Mavic 3 Multispectral همچنین می تواند برای جستجوی میدانی هوشمند استفاده شود. این نرم افزار می تواند به کشاورزان کمک کند تا مشکلات مربوط به محصولات خود را پیدا کنند.


جدا از کاربردهای کشاورزی، Mavic 3 Multispectral می‌تواند یک ابزار قدرتمند در کاربردهای زیست‌محیطی مانند نظارت بر غنی‌سازی آب، بررسی‌های توزیع جنگل و بررسی‌های منطقه سبز شهری باشد.

 
Mavic 3 Multipsectral next to laptop for scale

Mavic 3 Multispectral یک افزودنی ارزشمند به کمربند ابزار کشاورزان دقیق یا حتی سازمان‌های دولتی است که به دنبال حفاظت و بهره‌برداری پایدارتر از ذخایر طبیعی کشور هستند. سیستم‌های استقامت و ایمنی بهبود یافته آن را برای محیط‌های چالش برانگیز کشاورزی مناسب می‌سازد، در حالی که حسگرهای قدرتمند آن مطمئناً خروجی مزارع شما را بهبود می‌بخشند..